.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رزمایش پلیسی مرزداران شمال کشور در بابلسر

ومین رزمایش دریایی - پلیسی مرزداران شمال کشور، متشکل از استانهای شمالی، صبح ديروز در آبهای سرزمینی و ساحلی حوزه استحفاظی و ساماندهی پلیس مرزبانی انتظامی مازندران در بابلسر آغاز شد.

سرهنگ محمد محمود، فرمانده پلیس مرزبانی انتظامی مازندران در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران، هدف از این رزمایش را بالا بردن توان رزمی و جسمی مرزداران، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط منفی حاصل از اولین تمرین دریایی عنوان کرد.

وی انجام آرایشهای تاکتیکی افزایش قدرت، مقابله با قاچاق ماهیان خاویاری و استخوانی، کنترل شناورها و نحوه دستگیری قاچاقچیان دریا، انجام پدافند غیرعامل در دریا را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش اعلام کرد.

محمودی اظهار داشت: ارزیابی توان طرح ریزی و هدایت واحدهای عملیاتی، ارتقاء توان رزم و کسب مهارتهای عمل کننده، انتقال تجربه نیروهای تخصصی به کارشناسان جوان از مزایای برگزاری این همایش است.

وی گفت: رزمایش مرزبانان دریایی به مدت دو روز با استعداد 32 شناور در سواحل نیلگون دریای خزر در بابلسر برگزار می شود.

محمودی افزود: یک فروند ناوچه، هشت فروند گلف، سه فروند شناور تندرو، هفت فروند شناور گلف از یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران، دو فروند لنج، یک فروند لنج دریایی و 10 فروند قایق از شرکتهای تعاونی قایقهای مازندران در این رزمایش شرکت دارند.

فرمانده حفاظت از منابع آبزیان مازندران اظهار داشت: دو گروه ماموریتی هر یک با سه دسته ماموریت سازمان یافته، 12 سناریو را در قالب 19 سریال با زمانبندی مناسب در مرز دریایی ساحلی این شهر انجام می دهند.

مرزداران دریایی شمال کشور در این همایش، 96 نفر و نیروهای عملیات سازمانی 48 نفر اعلام شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.